Valideer je business idee snel en efficiënt met de lean startup methode.
Challenge
En zo zien we ook veel ondernemers - vanuit ambitie - denkfouten maken. Geen probleem, helpen we je bij.
_What's up?
Je wil weten hoe je jouw idee first time right lanceert
Natuurlijk wil je je idee het liefst lanceren op een manier waarmee je direct een volgende stap kan zetten. Jij gaat dit tot een succes maken, dus je wil zo slim mogelijk investeren in de software voor je lancering.
_Onze aanpak
Trap niet in de valkuil van first time right. Het bestaat niet. En sterker nog: een experimentele mindset brengt je verder dan een perfectionistische.
Wij verkorten je doorlooptijd naar succes. En helpen je om de commerciële waarde van je idee te valideren met een sterke business case en een zo klein mogelijke investering. Met 20 tot 30k en 3 tot 6 maanden geduld, lanceer jij je idee. We denken mee en kijken kritisch naar je idee en de uitwerking. Volgens de lean startup methode werken we in iteraties en benutten we tools als Shopify, Webflow, Google Analytics en meer.
Ontdek hoe gebruikers anders dan verwacht met je idee interacteren en krijg essentiële gebruikersfeedback voor de volgende stap in jouw proces. Idee gevalideerd en ga je geld verdienen? Gefeliciteerd: je hebt het moeilijkste achter de rug. We nemen afscheid van je light weight validatiebasis en bouwen een schaalbaar applicatielandschap: als vruchtbare basis voor slimme groei.
_What's up?
Je vraagt je af waarom de validatie van je idee niet slaagt
Je hebt je idee gelanceerd, maar ziet je eigen enthousiasme niet terug in klantinteracties. Teleurstelling, frustratie en vooral onzekerheid: je investering staat immers op het spel.
_Onze aanpak
Misschien ligt het niet aan je idee. Ondernemend als we zijn, kijken we graag met je mee. We zijn eerlijk, kritisch en enthousiast. Met Google Analytics, Hotjar en Hubspot krijgen we inzicht in wat er aan scheelt, en halen we feedback waarmee jij je business case aan kunt scherpen, of je prototype of minimal viable product kunt verbeteren.
Zo blijkt het ineens aan je marketingstrategie te liggen, want je houdt nog geen rekening met latente behoeftes. Het ligt aan je assortiment of product, want de manier waarop je het aanbiedt past nog niet bij de vraag. Het ligt aan je website, want gebruikers begrijpen nog niet wat jouw aanbod hen oplevert. We geven je inzicht en controle over alle factoren. Want zonder zuivere validatie, geen goede basis voor groei.