Niverplast online platform
Om processen te automatiseren en informatie inzichtelijk te maken voor elke medewerker wordt er voor Niverplast een online platform ontwikkeld. Het online platform wordt ontwikkeld in verschillende fasen, waarbij na elke fase een bruikbaar product wordt opgeleverd. Het eerste product binnen het platform is de Urenregistratie App.
De urenregistraties kunnen zowel via de mobiele app als de webapp toegevoegd worden. De mobiele app is hybride ontwikkeld en daardoor beschikbaar voor iOS en Android toestellen. Om de apps zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken verschilt de mobiele interface ten opzichte van de interface van de webapp. Registraties kunnen weggeschreven worden op verschillende categorieën, zoals groep, klant, project en activiteit. Beide apps bevatten ook een overzicht van zijn of haar persoonlijke registraties, teamregistraties en de registraties binnen het gehele bedrijf. Ook is een persoonlijk verlofkaart te zien waarbij de beschikbare uren getoond worden en de geschiedenis van het aangevraagd verlof.
Een manager kan via het geïntegreerde beheersysteem meerdere elementen toevoegen, wijzigen en verwijderen. Zo kan een manager via de webapp onder andere medewerkers, groepen, klanten, projecten en activiteiten toevoegen.
De urenregistratie is tegenwoordig bij Niverplast in gebruik. Nu zijn wij samen aan het bepalen wat er nog doorontwikkeld kan worden en waar nog meer rendement te halen is.
Presolid Home Oplevertool
Duidelijke opdrachtinformatie en communicatie om effectief op te leveren.
Wie wij zijn en hoe wij werken
Waar klant, cultuur en passie voor digitale producten het belangrijkst zijn.
Bel ons of kom eens langs
0548 549 980
getfresh@code14.nl
Noordermorssingel 22
7461 JN Rijssen
Don't be a stranger